Underbara dagar

  image609


Erika kom på besök igår. Vi skulle shoppa tänkte vi. Och om vi gjorde!
Från kl 10 ca ute i Barkarby, till kl 21 när vi kom hem från Tyresö Centrum. Det var så länge vi höll igång. Och jag (kors i taket) handlade bara 4 saker åt mig själv. Resten var julklappar. Pretty impressive ;) När vi kom hem åt vi Sushi och drack vin, pratade massor och tog igen de senaste månaderna. Skönt med lite skvaller hemifrån.


Julklapparna kan jag självklart inte skriva om här, men det jag köpte till mig själv var:

  
  

Jacka från Peak Performance, Elizabeth Arden Eight Hour Cream, Mexx bok, Pumps från Wedins


Ikväll sitter jag ensam här hemma för första gången sen jag flyttade in tror jag. Känns oerhört tomt och konstigt. Paul är i Skottland, Erika har åkt hem och jag orkar mig inte ut någonstans alls. Har ju visserligen Hamlet här. Men han är ingen jag ser som sällskap. Han är nämligen en orm. Katjas orm. Kommer ha honom här ca 3 veckor när Katja är i Västindien. Men han gör inte mkt, ligger i samma hörn hela tiden eftersom han nyss fått mat.
Spännande lördag va?

Imorgon däremot har jag fullt upp. Då ska jag packa alla klappar samt massa annat nödvändigt för att överleva 4 dagar hemifrån. Flyger till Oslo imorgon, sen tar jag bussen till mamma på onsdag för att sedan ta tåget tillbaka till Stockholm på torsdag. Hektiska dagar med många träffar inbokade. Men jag längtar! Har inte träffat min släkt/familj på väldigt länge nu så det ska bli väldigt trevligt. Plus att jag slipper sitta här ensam för många dagar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0