Tänkte bara..

..avlägga en liten snabb lägesrapport från de senaste dagarna.
Vill ju inte att tex mamma eller någon annan ska behöva oroa sig allt för mkt om det där psykbrytet från förra inlägget.

Jag fick alltså middag serverad efter mitt lilla bryt i måndags, och sen var allt bara frid och fröjd. Förutom mina sömnproblem. Saken är den, att jag har vänt på dygnet den senaste månaden. Så det är verkligen väldigt svårt att somna innan klockan fyra på morgonen. Det ihop med att jag börjat jobba för en ny brukare är kankse inte direkt en vinnande kombination? Tis, ons och imorgon är 12,5 timmarspass för min del, så det vore ju en fördel om jag vore utvilad. Men kroppen vill bara inte.
Sen finns det ju vissa "störande" moment här också som gör att det blir extra svårt. Tex Scrubs, 2½ men, Hamlet som hittar på något spontant som att ömsa skinn, eller helt enkelt prata av sig lite om hur dagen varit osv. Sen fanns det några Riesen i en skål som längtade efter att bli uppätna. Att Marian Keyes inte ens fått så mkt som en sekunds uppmärksamhet de senaste dagarna är däremot en skandal. Men man får helt enkelt prioritera ;)
Synd bara att mitt huvud inte prioriterar min sömn.

Nu ska jag däremot tvinga mig själv till sömns. (Som om det brukar gå bra när man säger till sig själv att man måste). Imorgon är det upp kl 05:50 och bussen 06:50 som gäller. Rena sovmorgonen om man jämför med de andra två morgnarna.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: sara

jag har slarvat bort telefonen och myst med pppa i två dagar.
vavav??när såg du oskar? var han vacker?

2008-01-13 @ 01:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0