Underbaraste dagen

image637
Sara & Lucas



Idag vaknade jag 12:15. Det var mormor som väckte mig med ett trevligt telefonsamtal. Söndagar är våra dagar så det var kul att få höra hur hon haft det den senaste veckan.
Sen blev det en proteinrik frukost innan jag till slut lyckades pallra mig ner till gymet. Så himla skönt!
Cyklade 20 min intervall, sen tränade jag lite ben och triceps. Just nu är jag så nöjd med allt att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. Visst, jag kanske inte är så stark att jag tar väldigt mkt på maskinerna. Men jag gör något! Jag sitter inte bara hemma och gör ingenting. Även om jag såklart gör det med.
Sen vet  jag ju att jag kommer bli bättre och bättre.
detta är en positiv dag med framtidstänk. We like :)
(Även om jag satt på gymet och var gråtfärdig pga mina armar som inte orkar. Men med nya behandlingen är det ju mkt bättre än innan, så ska inte klaga).

Nu är Sara här med Lucas och vi ska snart äta middag. Ugnsstekt kyckling med bulgur, kall örtsås och lite grönt såklart. Skönt att ha dem här, få umgås lite. (Lucas brottas just nu med en julgris som Paul har stående på golvet. I halm, som en sån där bock).


Nej, nu ska kycklingen tas ur, so I better get my ass of the sofa.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0