Viktigt

Till alla er i snitt 65 läsare/dag som jag knappt har en aning om vilka ni är.

Om ca en vecka eller så, kring nyår, kommer jag att lösenordsskydda min blogg. Detta pga människor som gör allt de kan för att sabotera för andra.
Därför vill jag uppmana er som läser denna blogg att skicka ett mail om ni vill ha inloggningen till den, om inte ni finns på min Facebook då. Där kommer jag lägga ut både användarnamn och lösen. (Eftersom jag bara har vänner där och inegn annan kommer åt min profil.

Det är tråkigt att det ska behöva bli såhär. Men jag har på senaste tiden lärt mig att det finns fler människor som min far där ute. Människor som borde påbörja allt de säger (eller varje ny bekantskap) med att säga orden "Allt du säger/gör kan och kommer att användas emot dig i en eventuell meningsskiljaktighet".
På så vis skulle man kunna förebygga massa onödigt lidande för alla parter.

Så utan att behöva gå in på vad som hänt nu (kanske jag gör när det är lösenordsskyddat här) så vet ni iaf hur ni ska gå tillväga om ni vill fortsätta läsa om mig och mitt liv.

Maila går bra att göra på [email protected]



Kommentarer
Postat av: sara

jag tar för givet att jag får en inbjudan till fortsatt läsning:) snart kommer du vara den som säger "allt du säger kan kommas att användas imot dig i en eventuell rättegång":)

2007-12-20 @ 11:17:38
Postat av: Jea

Klart du får frun.
Du är given!
Hahaha jepp, det kommer jag. Och när den dagen kommer får man passa sig ;)

2007-12-20 @ 12:37:47
URL: http://jeaninestubergh.blogg.se
Postat av: Josse

Hej, jag vill också kunna läsa! håller mig uppdaterad med mina vänner långt bort! hoppas att vi kan ses i karlstad under julledigheten - jag slår en pling eller smsar dig. kram från josefin

2007-12-21 @ 07:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0