Lucas & jag


image639


Vi har det väldigt bra här ikväll jag och Lucas.
Mycket bus och mycket slappande i soffan. Skönt att bara ta det lugnt.

Lucas är här några dagar, och det är minst sagt trevligt med lite besök. Även från en katt. Han är inte lik någon annan katt jag någonsin stött på. Han vet mycket väl vad han får och inte får göra, men ibland får han det där busiga i blicken och då är han näst intill ostoppbar.

Men hur mycket jag än tycker om honom, så skulle jag inte skaffa en katt själv. Dels för att jag inte skulle känna att jag hade tid fullt ut, dels för att jag egentligen inte är så mycket av en kattmänniska.
Men en Lucasmänniska, det är jag ;)


    





UPDATE efter lördag:
Times change. Trevligt är väl numer en smaksak, gilar man kaos så.. Och nej, verkligen inte lik någon.
Jag känner mig som en hemsk människa, och just nu är jag nog en.

Kommentarer
Postat av: Ranko

Ni är roliga... alla tre! :D Miss you.

2008-01-19 @ 03:24:14
Postat av: Jea

Miss you too!

2008-01-19 @ 12:56:26
URL: http://jeaninestubergh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0